Usługi Finansowe
Rozwijająca się firma, korzystająca z usług banków, firm leasingowych czy funduszy inwestycyjnych potrzebuje fachowego wsparcia.
Suma wiedzy i doświadczeń kilku dyrektorów finansowych, doradców podatkowych, pracowników bankowych czy leasingowych jest z pewnością znacznie większa niż wiedza i doświadczenie jednego, nawet najlepszego finansisty.
Lucas Financial-Accounting Management świadczy usługi pośrednictwa finansowego. Posiadamy doświadczenie w udzielaniu kredytów hipotecznych, gotówkowych oraz MŚP. Naszym zadaniem jest poznanie potrzeb klienta i pomoc w znalezieniu odpowiedniego rozwiązania finansowego.
Posiadamy oferty kilkunastu banków z zakresu produktów finansowych dla firm, cieszących się rosnącą popularnością, m.in:
OBROTOMIERZ - oparty o wpływy na rachunkach, bez ZUS i US, KREDYT OBROTOWY RATALNY, KREDYT NA START.
Ideą usług outsourcingu finansowego jest połączenie:
możliwości skorzystania z usług specjalisty w danej dziedzinie (w naszym przypadku specjalisty w dziedzinie finansów) oraz uniknięciu wysokich kosztów, jakie wynikałyby z tytułu zatrudnienia specjalisty na stałe w Państwa firmie.
Outsourcing finansowy oferuje:
Dyrektora Finansowego
• ustalanie i realizowanie polityki finansowej,
• nadzór nad przygotowywaniem (skonsolidowanych) sprawozdań oraz raportów,
• ustalenie systemu budżetowania, nadzór i kontrola realizacji budżetu oraz długoterminowych planów finansowych,
• inicjowanie rozwiązań zapewniających optymalną rentowność firmy,
• sprawozdawczość finansowa,
• odpowiedzialność za optymalizację podatkową, która obejmuje: odpowiedzialność za płynność oraz zabezpieczenie ryzyka kursowego oraz stóp procentowych,
• nadzór nad całokształtem spraw księgowych,
• wspieranie zarządu w decyzjach strategicznych,
• analiza kosztów i udział w kształtowaniu polityki cenowej,
• współpraca z bankami i innymi instytucjami zewnętrznymi,
• poszukiwanie źródeł finansowania,
• przygotowywanie raportów, analiz, itp.,
• współpraca z audytorami.
Kontrolera/Analityka Finansowego/Specjalisty ds. Controllingu
• uczestnictwo w procesie przygotowania budżetu rocznego, forecastu lub planu wieloletniego,
• kontrola realizacji powyższych planów,
• sporządzanie raportów i analiz finansowych,
• analiza rentowności produktu, regionu, kategorii itp.,
• kontrola kosztów,
• dostarczanie wiarygodnej informacji zarządczej, służącej do podejmowania decyzji,
• dostosowywanie planu kont do potrzeb rachunkowości zarządczej,
• tworzenie struktury centrów przychodowo-kosztowych,
• współpraca z działem księgowości,
• przygotowywanie dla działu księgowości danych dotyczących rezerw i odpisów aktualizacyjnych,
• przygotowywanie miesięcznych raportów zarządczych dla kierownictwa firmy.
• poszukiwanie źródeł finansowania,
• przygotowywanie raportów, analiz, itp.,
• współpraca z audytorami.